vangeldrop.reismee.nl

Ons reisschema

Lieve allemaal. Nog minder dan 24 uur en dan zitten we (als het goed is) in het vliegtuig onderweg naar Las Vegas. Voor de duidelijkheid hieronder ons reisschema, zodat jullie ongeveer weten wanneer we waar uithangen!

20 mei: Vlucht KL6067 om 10.30 uur richting Detroit. Dan met vlucht KL5195 naar Las Vegas waar we om 16.45 uur plaatselijke tijd arriveren. We slapen dan twee nachten in het Mandalay Bay Resort aan de Strip.

22 mei: Deze ochtend halen we de camper op en blijven we nog een nachtje in Las Vegas op het Oasis Las Vegas RV Resort.

23 mei: In de vroege ochtend vertrekken we naar Zion Canyon Campground in Springdale, Utah

24 mei: We vervolgen de reis naar Bryce Canyon, camping Bryce Valley KOA in Cannonville, Utah

25 mei: Deze dag proberen we te overnachten in Capitol Reef State Park op de Fruita Campground

26 mei: Voor twee nachten slaan we ons kamp op in Moab, Utah (KOA)

28 mei: Onze camping ligt middenin Arches NP en heet Devils Garden Campground

29 mei: Een camping met uitzicht op Monument Valley: Goulding's Camp

30 mei: Wahweap RV Campground aan Lake Powell

31 mei: Camperen in de Grand Canyon op Mather Campground

1 juni: Wordt het Kingsman of wordt het Scotssdale??

2 juni: We proberen een plekje te bemachtigen op een campground in Joshua Tree NP

3 juni: De laatste drie nachten camperen we in weelde op het Newport Dunes Waterfront Resort bij Los Angeles

6 juni: Nadat we de camper weer hebben ingeleverd vliegen we om 14.20 uur plaatselijke tijd met vlucht KL6320 naar Minneapolis om met vlucht KL6056 terug te vliegen naar Amsterdam.

7 juni: Om 12.30 uur Nederlandse tijd landen we weer op Schiphol

Inmiddels zijn we online ingechecked voor onze eerste vluchten en zijn we verzekerd van een plaatsje naast elkaar!

Ingrid

Enjoy! Ik kan niet wachten tot de eerste blog binnen is! :)

enorm veel plezier!
vanavond nog even bellen met kleine lynn

Sheila

Heel veel plezier samen! XSheila

Spap en Smam

Spannend !! In gedachten reizen we mee ! Wel druk , want dat doe ik ook met onze Peter en Tamara, dus soms vind ik het wel moeilijk bij houden !!
We zullen straks nog wel effe bellen !

Dikke kus,

Susanne & de bups...

Hoe waren de eerste uurtjes van de trip? Niet opgepropt gezeten? Alles goed gegaan? Ben benieuwd...
Heel veel plezier!
Groetjes Susanne

meike en lynn

er staat morgen.. dus voor jullie vandaag :S een berichtje op hyves van lynn aan jullie!!!

goetjes

Tamara en Peter

Gefeliciteerd!!!!!!! We hebben aan jullie gedacht en denken nog steeds aan jullie, want we weten niet hoe laat het is hahahahaha..

Hopelijk was het helemaal top en we kunnen niet wachten tot we de foto's zien.

Dikke kus van ons uit Orlando

meike en lynn

bijna is het zover!!! er staat een filmpje op mijn hyves voor jullie namens lynn! als je even kijkt (begint met prullenbak)

groetjes!!!! van meike lynn jackie en prinses nikkie

Katja

wat maak je me nou!!! Wat ontzettend gaaf, the little white chapel! En die sluier!! Gefeliciteerd!
Liefs Katja

spap en smam

Nog meer mooie foto's !!! Wat een prachtige ervaring !! Die auto !! En die man die jullie trouwde ! De kus !!! Prachtige ringen ! Veel groeten van ons pap, die is hard aan het werk maar is ook al op de hoogte !
Ons Lynn is an het poetsen en ik ga stofzuigen ! Wel een beetje prozarisch , maar ut moet !

Houdoe

spap en smam

hallo honeymoeners !!

Hoe smaakt het wittebrood ! Hopelijk goed , want dat mag je nog een paar weken eten, toch !! Jullie zijn nu op weg naar Zion en wij zijn erg benieuwd hoe jullie het daar vinden ....errug mooi , vonden wij ! Ook morgen Bryce Canyon ......bjoetiful ! De legende gaat dat alle rotsformaties versteende Indianen zijn , geloof ik ...in ieder geval zoiets !
Wij vertrekken morgenochten voor een reisje naar het Schwarzwald.. ook errug mooi ! Alleen..nu regent het..das minder ...maar wattur naw veelt , ken merruge nie valle , wonnie ??
Nog heel veel plezier, be carefull en tot meels !!

Houdoe,

Spap en smam

Katja

Hallo daar! Echtpaar van Vaalen- van Geldrop (deze volgorde kan natuurlijk ook... hebben jullie al een keuze gemaakt?)

Het ziet er allemaal fantastisch uit, jullie genieten hopelijk met volle teugen van jullie huwelijksreis, maar niet té veel wit brood eten hoor, daar raak je zo verstopt van en dat bemoeilijkt het harmonieuse lepeltje-lepeltje model zo.

Blijf schrijven, dan blijf ik lezen en meegenieten!