vangeldrop.reismee.nl

Las Vegas, 21 mei 2009

Vandaag was het zover! Het is inmiddels half een 's nachts geweest, dus ik typ ff snel een stukje, maar, vandaag was het dus zover! Wij zijn getrouwd in Las Vegas!!

De vlucht hier naartoe (wat lijkt dat alweer lang geleden) verliep soepeltjes, geen bijzonderheden, geen vertragingen, we landde een half uur eerder dan gepland op Las Vegas airport. Direct door naar Alamo, om de huurauto op te halen. Het idee was om een 'vette cabrio' te huren, want we gingen er natuurlijk in trouwen (wij wisten dat al....). Maar..... er was geen cabrio meer!!! Balen dus, maar thanks to Cathy (many thanks) reden we uiteindelijk richting het hotel in een zilvergrijze jeep wrangler! Ook niet verkeerd.

In het hotel kregen we een upgrade dus nu verblijven we in een suite in The Hotel. Supermooi, twee kamers, met drie tv's en een enorm bed (weddingnight, here we come :)

Maar goed, nogmaals, vandaag was het dus zover. Na een nacht goed geslapen te hebben ontbeten we luxe in het hotel, kochten we de premium shopping mall leeg en relaxten we nog lekker bij het zwembad. Om om half zeven richting de Little White Chapel te rijden. Aldaar troffen we Arthur en Ria, ontmoet via het AA-forum. Arthur en Ria zouden voor ons de foto's verzorgen en omdat ze er toch waren ook maar meteen als getuige optreden. Er waren nog drie wachtenden voor ons in de Drive Thru maar daarna waren we toch echt aan de beurt. Na een intake gesprek met Reverand Thomas Jackson werden we op zijn Amerikaans getrouwd. Met de nodige 'I do's'. De ringen werden gewisseld, een traantje werd weggepinkt en de reverend werd getipt en toen waren we man en vrouw!! Erg leuk en bijzonder, tegelijk grappig en romatisch. De foto's spreken voor zich.

Na een amerikaans bruiloftsmaal in Outback Stakehouse hebben we de auto weer ingeleverd en zijn we nu klaar om naar bed te gaan. Als man en vrouw......

Morgen halen we de camper op en kan ons volgende avontuur beginnen!

Las Vegas, what a city!

Saskia

Gefeliciteerd broer en schoonzus! Welkom in de family! Weet waar je aan begonnen bent, nu kun je niet meer terug!! Oh-ho..

Tot de 20e!

Kus,
Sas

meike en lynn

hartelijk gefeliciteerd!!! ik hoop dat jullie echt een geweldige dag gehad hebben! de foto's zijn prachtig! wimmo.. welkom!!!! (eigenlijk beetje dom want je hoort al 10 jaar bij het meubelair!!!)

groetjes

spap en smam

Gefeliciteerd !! Ik schijn allemaal berichtjes op de verkeerde plek te zetten...!! Dus ik vind de foto's fantastisch, en alles even leuk !!

els en youri

just married: gefeliciteerd!!
leuke sluier hanneke :p

xxx
Els en Youri

Paps en mams

Gefeliciteerd, bruidspaar! En veel geluk in jullie huwelijksbootje. Het wordt vast een onvergetelijke huwelijksreis, Mr. & Mrs. Vengel-drrop! ( dit houden we voorlopig even zo. ;-)
We kijken uit naar de volgende verhalen en foto's.
Dikke kus!! Papa en Mama / Joke en Willem

Joke en Willem/Paps en Mams

Lief Bruidspaar,
Ik zit nog zo'n beetje te browsen op de kaart - goed idee zo'n routekaart! - en ik zie ineens dat jullie morgen langs een stadje rijden met de naam " Hurricane" ! Is dat nou allemaal wel verantwoord?!?
Of is het nu niet de tijd voor hurricanes? Maar: MOCHTEN jullie er eentje zien: gauw foto's maken en dan schuilen onder een brug, he? Als die er zijn.....
iig zal ik elke dag de reisroute blijven volgen.
SMAK EN ZOEN!! Joke/Mama

Bregje en Menno

Wat geweldig Hanneke en Wimmo!!! Ik vind het super, en helemaal "you"! De foto's zijn inderdaad leuk, grappig, ludiek maar ook romantisch! Ik vind je sluiertje erg cool Han, die heb ik niet aanstaande maandag.

Ik heb heel vaak aan jullie gedacht gisteren en ik hoop dat jullie nog een fantastische verdere reis zullen hebben. De volgende keer dat we elkaar zien zijn we beiden getrouwd! My God!

Dikke smak Breg en lieve groeten van Men

Joke en Willem/Paps en Mams

Ik vergat nog te vragen: wat houdt een Amerikaans
bruiloftsmaal in? Is dat met veel hamburgers en als toetje veel ice-cream en bagels????
Liefs,
Joke/Mama

Peter en Tamara

Het is dan nu echt gebeurd en wat zag het er gaaf uit zeg! Keileuk met het sluiertje en zo'n stoere auto. Helemaal top! Geniet van je vakantie en we zien jullie de 20ste!

Grtz en een dikke kus uit Cocoa Beach!

Susanne

Super gefeliciteerd! En wat ziet het er leuk uit. Kan nu niet wachten tot de verhalen 'live' te horen!
Geniet ervan samen!
Liefs Susanne & de rest

Wilma en Louis

Gefeliciteerd. Wat een mooi paar. Hanneke join de Vangeldrop family........ En dat wordt toch kuppen.

Marjolein vindt het nu al leuk en ze heet nog steeds Coenen....

Dikke kus

Willemijn

Gefeliciteerd!!

Ik neem aan dat in de huwelijkse voorwaarden is opgenomen dat het huwelijk nietig wordt verklaard als er aan de kersttafel niet gedubbelkopt wordt door de kersverse drager van onze achternaam?

Veel plezier nog, endjoj the steets! End doont forket toe drink Mountain Dew!

Monique (Nieuwenoord op AA-forum)

Van harte gefeliciteerd. Ik vond jullie zoektocht naar fotograaf/getuigen erg ludiek!

Toppie!

Groet,
Monique (AA Forum)

bart (dude AA-forum)

Hallo,
Proficiat met jullie huwelijk, een leuke geslaagde dag.
Maar er nog een mooie rondreis van !!
veel plezier
Bart

Bob en Marjolein

Gefeliciteerd!!! Viva Las Vegas!
Geniet van jullie huwelijksreis en tot snel,

Bob en Marjolein

Marjon (Vana AA forum)

Hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een heel lang en gelukkig huwelijk zullen hebben.
De foto's zijn heel leuk.

Veel plezier de komende tijd, jullie hebben een hele mooie route. Dat gaat een fantastische reis worden.

lieve bruid en bruideguit,

Even een kleine tip...... voor je uitcheckt in het Mandalay Bay,,, en er is nog geen surprise ..!! effe checken bij de receptie . Als het goed is heeft Fed Ex iets afgeleverd !!

Groetjes,

Paul van Geldrop

Gefeliciteerd, meneer en mevrouw Van Geldrop!
Bij een volgende familie-aangelegenheid hoop ik met jullie het glas te mogen heffen op deze gebeurtenis (beter laat dan nooit, nietwaar ?)

Groeten,

Paul

Dick van Geldrop

Gefeliciteerd wimmo en hanneke van Geldrop.
Heel erg leuk dat jullie getrouwd zijn. Ik drink een Zuid-Afrikaans wijntje op jullie. Ook namens Lord Nelson Inn en Nick gefeliciteerd

X jullie neefje

Han en Marlies

A little bit late maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Leuk dat we mee hebben mogen genieten en dit nog steeds doen. Jullie verhalen komen ons zeer bekend voor!!
Enjoy your honeymoon!
Big hug, Han en Marlies

Vivian

Hoi Hanneke en Wimmo,
Wat zag dat er schattig uit zeg langs die drive tru chapel. Nog heel veel plezier samen en van harte gefeliciteerd!
Liefs Vivian