vangeldrop.reismee.nl

Van Joshua naar Newport Beach!

De laatste loodjes zijn gelegd! Van het snikhete Phoenix (waar we maar weinig van hebben meegekregen) hebben we snel de 200 mijl afgelegd naar Californie waar we het Joshua Tree Park hebben bezocht. Dit was ook alweer zo mooi!! Niet zozeer met vergezichten en landschappen, maar met natuur!! Prachtige cactussen (in bloei!) en bomen en we hadden het grote geluk dat we bijna als enige (behalve een duitse RV die laat op de avond arriveerde) op een natuurcamping onder de Joshua Trees konden camperen. Een prachtige zonsondergang, een vuur en marshmellows en we waren helemaal romantisch op honeymoon :)

En dan is het ineens afgelopen met al het natuurgeweld en rijden we de grote stad in. Een heel eind richting LA, waar we bosbranden zien en dan richting de zee, naar Newport Beach (voor de kenners: hier speelt de serie The OC zich af). Een mooie badplaats, waar Wimmo en ik een leuk huisje gaan uitzoeken op Balboa Peninsula Point.... ALs we niet meer terugkomen dan zijn we daar gesettled :)

Het weer zit niet echt heel erg mee: het regent zelfs een beetje (iets wat ze hier in jaaaaaren niet hebben meegemaakt in juni), dus we duiken de eerste middag een grote mall in waar Wimmo zich de nodige zaken in de Apple store aanschaft (en een boel gedoe met bonnetjes want de inkopen moeten de douane over mogen, en hijzelf en 'his wife' moet ieder de helft meenemen).

Gelukkig is het zwembad en de spa op ons RV Resort gewoon open, dus ook al is het wat koud, we trekken 's avonds nog heerlijk wat baantjes en vermaken ons vervolgens met Scrabble.

Vandaag ziet het weer er alweer beter uit, dus op het programma staat: relaxen!!!!!

meike en lynn

hey tante hanneke en ome wimmo

geniet nog van je mooie dagen!!
we hopen dat jullie snel een keer naar brabant komen aangezien we zondag niet mee naar dord gaan

groetjes

Joke

Yeahhhhh.....hoera..!!! Een vakantieadresje in
Balboa P.P. ...Gewéldig idee!!
Héérlijk, he, zo alleen in zo'n park! Helemaal alleen op de wereld....zaaaalig! Nou, jullie hebben genoeg om over te dromen. Wij kijken al uit naar de 20ste waar we Wimmo & zijn wijfke onze felicitatiezoenen kunnen
geven "in the flesh" , zoals ze dat zo plastisch uitdrukken.
Geniet vooral met vólle teugen! ( Over teugen gesproken: zijn de Californische wijnen echt zo lekker als ze beweren?)
Liefs,
Jokemama

Joke

Wij wensen jullie een hele fijne en goeie terugreis!
Dikke kussen ,
Jokemama & Willem papa